Blog Archive

How to

Για να δοκιμάσει κανείς και να μάθει αυτό κόλπο θα πρέπει να ελέγχει τουλάχιστον να κατεβαίνει με το ένα πόδι όπως ridarei κανονικά την πίστα (και αυτό γιατί σε περίπτωση που στραβώσει κάτι πριν το άλμα η έστω κατά την προσγείωση να έχει όλη την υποσυνείδητη γνώση να το διορθώσει μιας και είναι ένα κόλπο που δεν σηκώνει το παραμικρό λάθος!!!
1) Φεύγοντας από το άλμα καλό θα είναι να είσαι συγκεντρωμένος και λυγισμένος έχοντας στο μυαλό σου ότι θα πας μόνο ευθεία.


2) Στην συνέχεια αφού φύγεις από το άλμα ΠΡΈΠΕΙ ΑΜΈΣΩΣ να κάνεις την διπλή κίνηση  (να φέρεις όσο το δυνατόν ποιο ομαλά το σανίδι προς τα πάνω και ταυτόχρονα να κατεβάζει το χέρι σου προς τα κάτω προκειμένου να το βρεις και να το γραπώσεις)

 3) Αφού το γκραμπάρεις  όσο ποιο γερά γίνεται στην μέση, του σανιδιού με το πίσω χέρι ,ταυτόχρονα πετάς το πίσω πόδι προς τα κάτω και λίγο πίσω (το πολύ πίσω τίναγμα συνεπάγεται και με χάσιμο controlarismatos στο air time)

4) Συνεχίζεις να πετάς στον αέρα με το ένα πόδι έχοντας ένα διαφορετικό συναίσθημα από τα κανονικά άλματα μιας και αυτή τη φορά βρίσκεσαι με το ένα πόδι εκτός δέστρας (το grab καλό θα είναι να γίνει με όσο περισσότερη δύναμη γίνεται προκειμένου να μην χαθεί ποτέ ο έλεγχος (agrabos = σοβαρός κίνδυνος να μπεις goal)

5) Συνεχίζεις συγκεντρωμένος έχοντας στο μυαλό σου την προσγείωση χαλαρώνοντας το πιάσιμο του σανιδιού και μαζεύοντας σιγά και απαλά το πίσω πόδι .

 6)Είσαι σε θέση ετοιμότητας μιας και πλέον είχες μαζέψει πόδι μέσα το σώμα είναι λυγισμένο με μικρή τάση προς τα εμπρός το air έχει χαμηλώσει και το βασικότερο τα πόδια είναι λυγισμένα.

 7)Το grab  απελευθερώνει την χιονοσανίδα τα γόνατα και οι τετρακέφαλοι ειδικά ο μπροστά είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν το landimng (καλό θα είναι να πατήσει ποιο δυνατά το μπροστά πόδι).

 8)Το πίσω πόδι πρέπει να είναι σε τέλεια θέση ανάμεσα από τις δέστρες προκειμένου να γίνει ομαλή προσγείωση.

 9)Πλέον είσαι στη γη και με τα δύο  πόδια  (αν και το ένα άλυτο).