Blog Archive

How to negative bcs shifty.


Εκτοξεύομαι από το άλμα έχοντας βάρος στο πίσω πόδι και διαγώνια, με κέντρο βάρους ελαφρός προς τον πίσω άξονα τη σπονδυλικής μου στήλης.

Κατα την ροή μου στο air time έχω φέρει την λεκάνη μου σε συνδυασμό με τους έσω πλάγιους συνδέσμους σε κάθετη στάση στο fall line του landing, και ετοιμάζομαι να κλειδώσω το κόλπο φέρνοντας τον κορμό μου σε αρνητικές μοίρες.

Ο κορμός του σώματός μου έχει έρθει πλέον αρνητικά στην ροή εστιάζοντας πάντα στο σημείο που θα προσγειωθώ μέσα στο landing.

Επαναφέρω αρμονικά τις αρνητικές μοίρες σε 90 (κάθετη ) στάση των edges του snowboard προκειμένου να προετοιμάσω το σώμα μου και το σανίδι για την ομαλή μου προσγείωση.


Πλέον έχω  προσγειωθεί με σύνεση και ασφάλεια πατώντας δυνατά ασκώ μεγίστη πίεση στους τετρακέφαλους μου για την σταθεροποίηση του μυώ σκελετικού μου συστήματος.
rider : T.L